KLAR TIL AT KOMME I GANG?
  Her finder du alt, du behøver for at booke en tid, få svar på praktiske spørgsmål og tage det første skridt i dit forløb.

  Tryghed og klarhed – fra første kontakt.

Info

Uanset om du vil bestille tid, høre mere om, hvordan samtalerne foregår, eller har praktiske spørgsmål om priser og afbud, er du altid velkommen til at sende en e-mail. Jeg bestræber mig på at svare hurtigt og gøre det let og trygt at tage første skridt.

Pris

Hver samtale koster kr. 1.200-.
Hver konsultation varer ca. 50 min.

Betaling

Betalingen for hver samtale sker via bankoverførsel efter sessionen.
Jeg værdsætter en hurtig betaling af fakturaer. For at sikre kontinuitet bedes betalingen være modtaget inden den næste planlagte samtale; ellers vil jeg desværre være nødt til at aflyse den.

REGLER FOR AFBUD

Afbud meddeles senest kl. 16:00 dagen inden aftalt konsultation.
Ved udeblivelse eller for sent afbud opkræves fuldt honorar.
Ved gentagne afbud eller udeblivelser afsluttes behandlingen.

VENTETID

Pt. er ventetid ca. 1-3 uger.

KONTAKT – bestille tid

Det er som udgangspunkt lettest at komme i kontakt med mig via e-mail, men du er også velkommen til at ringe eller sende en besked via WhatsApp, hvis du foretrækker det.
📞(+45) 22 73 07 11
📧ragnar@psykhjaelp.dk
WhatsApp Send en besked via WhatsApp

ArbejdstideR

Mine samtaler foregår online og planlægges med hensyn til tidsforskellen mellem Indien og Danmark. Jeg tilbyder derfor samtaler om formiddagen, dansk tid – primært torsdage og fredage, og i øjeblikket også lørdage. Du er altid velkommen til at kontakte mig for at høre, hvilke tider jeg har ledige.

Privatlivspoltik

Jeg arbejder ud fra gældende etikregler for danske psykologer. Disse regler for faglig kvalitet i det terapeutiske arbejde er desuden suppleret af den europæiske persondataforordning, der kræver særlig sikkerhed vedrørende håndtering af personfølsomme oplysninger i alle private og offentlige virksomheder, samt sikrer borgerens ret til kontrol med egne data.

Jeg er forpligtet til at føre journal over samtaler, samt til at opbevare journalen i 5 år, hvorefter den slettes. Oplysningerne bruges til klientadministration og for at sikre en optimal behandling. Journaler opbevares aflåst. Jeg fører journal med korte notater fra hver enkelt samtale. Jeg videregiver kun oplysninger, såfremt du selv ønsker det og har givet skriftligt samtykke. Jeg vil altid sikre, at du får indholdet til gennemlæsning inden videregivelse, samt at du får en kopi. Du kan læse nærmere om privatlivspolitik her (åbnes som pdf-fil i nyt vindue). Du er altid velkommen til at kontakte mig, hvis du vil vide mere om privatlivspolitik.

Du kan læse mere om privatlivspoltik her.

Utilsigtede hændelser

Har du oplevet, at noget er gået galt i forbindelse den utilsigtede hændelse med din eller din pårørendes behandling eller pleje?

Hjælp os med at lære af vores fejl, så det samme ikke sker for andre. ​ Hvad er en utilsigtet hændelse? Når noget går galt i sundhedsvæsenet, taler man om en utilsigtet hændelse. Hvis du har været ude for en utilsigtet hændelse, som har haft betydning for din eller din pårørendes behandling eller pleje, vil vi meget gerne vide det, så vi kan lære af det.

Du kan læse mere om utilsigtede hændelse på www.stps.dk/uth. ​